Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere nazaran binalmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun site analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, hasılat ve dikkat alanları kabilinden değişlemkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işlemletmeniz midein farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, yaraşıklı maliyette suni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş cidden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde belde yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin art plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle müşterek bundan sonra “ne istersem onu tuzakırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz bekçi kocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Bili ve haberleşme teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına değinme iş süreçlerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Ama takip fail yıllarda internet site çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil fail web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir hüviyet evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap daha var, o da şu: Web tasavvur ve yazılım çtuzakışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çtuzakışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında saksılayıp şirketin gerçeklik mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin çağ içre üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da farklı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi taliınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bandajlı. şu demek oluyor ki yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, sonunda istenilen sonuçları vermemektedir.